wtorek, 26 stycznia 2016

Początek.

Od dzisiaj zaczynam trzeci etap w swoim dorosłym życiu.
I   etap - moje dzieci i opieka nad nimi.
II  etap - moje wnuczki i opieka nad nimi.
III etap - moja mama i opieka nad nią.

Tego bloga stworzyłam ku pamięci swojej i moich dzieci. A także osobom będącym w mojej sytuacji aby im pomóc w trudnych chwilach oraz czerpać od nich doświadczenie.

Moja mama 29 marca skończy 91 lat. Od 4 grudnia przebywała na oddziale geriatrycznym w szpitalu psychiatrycznym.
Dzisiaj karetka przywiezie mamę do domu.
Pokój przygotowany i łóżko wypożyczone i zmontowane.


Jestem poddenerwowana, bo nie wiem w jakim stanie będzie mama. 
Nie mam zupełnie doświadczenia w opiekowaniu się starszą osobą. 
Mam podręcznik  "Chory w domu" , który napisala Diana Hastings. I czytam.




1 komentarz: